onsdag, maj 17, 2017

Till Kära Mor!

På jakt efter den perfekta presenten till Mors Dag?
Det kan väl knappast bli bättre än så här, eller hur?
Necessären och handväskan kommer från Ett Fint Modehus Med Berömt Namn. Prislappen är därefter, dock har jag lyckats glömma hur många tusen det handlade om ...

Sugen? Fråga på NK. Kanske har de något exemplar kvar? Kanske går det att beställa hem? (Det är ju mer än en vecka till Dagen.)
Fast jag garanterar inte att Mor blir glad. Hon skulle eventuellt kunna göra något roligare för alla de kronorna.
Jag skulle definitivt kunna det. Men nu har ni i alla fall ett presentförslag.

Copyright Klimakterehäxan

5 kommentarer:

  1. (jag orkar då inte hålla mina söner i famn ❤️

    SvaraRadera
  2. min mamma pratar inte engelska...

    SvaraRadera
  3. Men krama dem kan man alltid eller hur Hannele?

    SvaraRadera
  4. ramas gör vi ofta - fast de får böja sig ner och jag stå på tårna...

    SvaraRadera
  5. Jag skulle heller inte uppskatta presenten eftersom jag inte tror att det går ner en kamera och en biblioteksbok i den. Bland annat. Det skulle för övrigt kännas konstigt att gå omkring med en sådan väska. Men man kanske skulle kunna hänga upp den på väggen som prydnad?
    Ingrid

    SvaraRadera